GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Van bemutatóterem, amit felkereshetek?

Kizárólag egyedi megrendelésekre gyártjuk bútorainkat és lakberendezési kiegészítőinket. Ezért a megrendelt darabokat asztalosüzemünkből azonnal ki is szállítjuk, illetve szállíttatjuk vevőinknek. Referenciáinkat, mintadarabjainkat (melyeknek minden paramétere igény szerint változtatható) honlapunkon, a webshopban, Instagram (https://www.instagram.com/vertigo.design/) vagy Facebook oldalainkon (https://www.facebook.com/vertigodesignVD/) lehet megtekinteni. Kereshet minket itt is: vertigo@vertigodesign.hu

Mennyi idő alatt készül el a bútorom?

Függően üzemünk aktuális leterheltségétől, és a rendelt termék „extráitól”, a várható szállítási idő általában 2-4 hét. Készlethiányos vagy nagyobb megrendelés esetén ez több is lehet. Minden esetben, amikor feldolgozzuk a megrendelést, egyeztetünk a várható szállítási időről, pontosítjuk a számlázási adatokat és a fizetési feltételeket. A megbeszéltekről emailben visszaigazolást küldünk. Az esetleges változásokról folyamatosan tájékoztatjuk önt.

Pontosan azt kapom, amit a képen látok?

Fontos tudni, hogy a faanyag megismételhetetlen egyedisége miatt, a megrendelt termékek ésszerű mértékben (rajzolat, ívek, árnyalatok, csomók) eltérhetnek a webshopban ábrázolt fotóktól.

Szerkezetében, méretében, típusában azonban egészen pontosan azt gyártjuk, amit a megrendelő elképzelt.

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

Tömörfa termékeink általában nem, vagy csak minimális szerelést igényelnek. (pl.: lábak, fogantyúk felcsavarozása). Összeszerelésük nem igényel különösebb szaktudást, de amennyiben nem rendelkezik megfelelő tapasztalattal, akkor azt javasoljuk, vegye igénybe VIP szolgáltatásunkat.

VIP kiszállításunk keretében az egész országban tudunk összeszerelést biztosítani, amelyet kollégánk előzetes egyeztetést követően a helyszínen, kiszállításkor végez el, ezt követően pedig a csomagolóanyagot is elszállítja.

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Milyen módon rendelhetek?

Rendelését leadhatja a www.vertigodesign.hu oldalon keresztül, telefonon, e-mailben vertigo@vertigodesign.hu, vagy a Vertigo Design Facebook (https://www.facebook.com/vertigodesignVD/), illetve Instagram oldalán (https://www.instagram.com/vertigo.design/), valamint Messengeren keresztül. Válassza ki a terméket vagy termékeket, az "ÉRDEKEL" gomb megnyomásával adja meg elérhetőségeit. Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot hogy pontosítsák igényeit, és egyedi árajánlatot adjanak a kért termékre. A webshopon keresztül nem kell fizetnie, az elfogadott árat átutalással rendezheti bankszámlaszámunkra.

Hogyan pontosíthatom egyedi rendelésem paramétereit?

Rendelés előtt emailen vertigo@vertigodesign.hu, illetve telefonon (+36 20 209 5204) tud érdeklődni. A rendelés során pedig webshopunkban az "ÉRDEKEL" gomb megnyomásával tud közvetlen üzenetet küldeni nekünk. Az elérhetőségei megadását követően munkatársunk megkeresi önt, segít a pontos rendelés összeállításában, és személyre szabott árajánlatot ad önnek.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Amennyiben ön elfogadja árajánlatunkat, munkatársaink írásban visszaigazolják a rendelést. A rendelés visszaigazolása előleg fizetéséhez, vagy a teljes vételár megfizetéséhez kötött.

Készpénzes fizetés

Rendelésének előlegét, és fennmaradó díját is fizetheti személyesen, készpénzben.

Banki átutalás

A termékek árát egyszerűen kifizetheti banki átutalással is. A közlemény mezőben ne felejtse el megadni az írásbeli visszaigazolásban megkapott megrendelés azonosítószámát! Bankszámlaszám: 10700268-72095456-51100005 (CIB Bank Zrt.)

Számlázás

A készpénzzel vagy átutalással fizetett megrendelésekről minden esetben kiállítjuk és a megadott email címre elküldjük a mindenkori magyar jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát. A számlát kérjük, őrizze meg!

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan szállítják hozzám a bútorokat?

A kisebb termékeinket országosan a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A GLS munkatársai a kiszállítást megelőzően SMS és email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségekre a szállítás várható időpontjáról. Ezt követően lehetősége van módosítani a szállítási időponton vagy címen.

A 40 kg feletti bútorok országos kiszállítását a HDT profi fuvarozói végzik.

Saját Vertigo Design autóflottánk VIP kiszállítási szolgáltatást biztosít. Az időpont-egyeztetést követően garantáljuk, hogy +/- 30 perc pontossággal érkezünk. Megrendelt bútorait szakszerűen összeszereljük és a csomagolóanyagot is elszállítjuk. A speciális, sérülékeny vagy különösen nagy értékű rendelések kiszállítását a BútorTrans kollégái végzik, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek költöztetésben és bútorszállításban.

A szállítás a GLS esetén a földszinten található kapuig/bejárati ajtóig történik. A többi szállítási mód esetében a bútorokat a lakásig szállítjuk. A kisebb termékeket csomagként, a nagyobb termékeket tehercsomagként küldjük, hogy a szállítás a lehető legbiztonságosabb legyen.

Az aktuális szállítási árakról mindig írásban teszünk ajánlatot a rendelt termék árajánlatával egyidőben.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A szállítási idő a rendelésre érkező termékeknél általában 2-4 hét. Érdeklődése jelzése után, minden esetben felvesszük a kapcsolatot és pontosítjuk a kiszállítás időpontját. Rendelése csak ezután lesz véglegesítve.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?

Amikor átadjuk a futárszolgálatnak az összekészített rendelést, küldünk egy értesítő emailt. Ezután pár munkanapon belül a futárszolgálat megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A kiszállítás várható időpontjáról minden esetben küldenek értesítést. Futárszolgálattól függően SMS és/vagy email értesítést küldenek a rendelésnél megadott elérhetőségekre. A nagyobb méretű, különleges kezelést igénylő szállítmányok esetén telefonon is felveszik a kapcsolatot.

Vertigo Design VIP kiszállítás esetén munkatársunk folyamatosan küld tájékoztatást a csomag pontos érkezési idejéről.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja?

Az emailben, amit a kiszállítás előtt küldünk, benne lesz a szállítócég valamennyi elérhetősége. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, akkor ezt követően Ügyfélszolgálatunk már nem tud pontosabb információval szolgálni a kiszállításról.

Vertigo Design VIP kiszállítás esetén azonban munkatársunk folyamatosan elérhető, és nyitott az egyeztetésre.

ELÁLLÁSI JOG

Mi történik, ha nem tetszik, amit rendeltem?

Az elállási jog kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Az internetes kereskedelemre vonatkozó elállás jogával a megrendelő a rendelés kézbesítésétől számított 15 napon belül élhet.

A termék a raktárunkba történő visszaküldésének költsége a törvény szerint Önt terheli, azonban ettől cégünk eltekinthet. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül (amelytől cégünk eltekinthet) az elállás kapcsán Önt semmilyen más költség nem terheli.

A visszaküldött termék raktárunkba való hiánytalan megérkezését követően 14 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes vételárat. Cégünk jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Ön nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

Önt nem illeti meg az elállási jog olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön igényeire, személyére szabtak. Az étkezőasztalok, íróasztalok, tárgyalóasztalok, dohányzóasztalok és előszobai lerakók minden esetben egyedi megrendelésre kerülnek gyártásra.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Amennyiben visszaküldené a megrendelt terméket, akkor először minden esetben kérjük jelezni Ügyfélszolgálatunk felé emailben. (vertigo@vertigodesign.hu) Az elállás során érintett termékeket kérjük, minden esetben az eredeti, gyári csomagolásban küldje vissza nekünk.

A termék épségben való visszaküldése az Ön felelőssége, ezért kérjük, olyan alapossággal csomagolja be, ahogy megkapta! Köszönjük!

Mit csináljak, ha sérülten érkezik egy termék?

Ha kicsomagolás után észreveszi, hogy a terméken sérülés található, esetleg hiányzik egy eleme, akkor minél hamarabb jelezze Ügyfélszolgálatunk felé itt.(vertigo@vertigodesign.hu)

Az email tárgyában tüntesse fel rendelése azonosítószámát! Röviden írja le, hogy pontosan mi a gond, illetve mellékeljen pár fényképet a sérülésről. Nagyon fontos, hogy a termék csomagolásáról is küldjön fényképet, hiszen látnunk kell, hogy van-e külsérelmi nyom a csomagoláson! A csomagolásról készült fényképen mindenképpen látszódjon a termék neve és azonosítószáma, hogy be lehessen azonosítani a csomagot!

A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, majd felvesszük a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy megbeszéljük a lehetőségeket. A panasz megoldásáig feltétlenül őrizze meg a csomagolást is! A terméket igyekezzen érintetlen állapotban hagyni, annak érdekében, hogy kideríthessük, a kiszállítás során vagy azután sérült-e meg a termék.

TOVÁBBI KÉRDÉSEK

Egyéb kérdésem van, üzenni szeretnék!

Felveheti velünk a kapcsolatot itt (vertigo@vertigodesign.hu). Szívesen válaszolunk bármilyen kérdésre!

Keressen minket! Segítünk!